torsdag 8 januari 2009

Mina tankar.

Hejhopp!
Nu är allt igång nu, och det känns precis som vanligt. Lite konstig känsla kanske, men det är ioförsig bra på ett sätt. Idag köpte jag mina kängor, Dr Martens insperarade saker som jag ska vårda med kärlek. Nu är det här inte på något sätt alls tänkt att bli en modeblogg, men jag var ändå tvungen att skriva det. Bara för att. Jag gillar mina kängor, det får mig att känna mig som ett indiekid, ungefär den stilen som jag försöker efterlikna samtidigt som jag försöker ha min egen. Ibland så funkar ju kombom iallafall...:)
Jag har inte läst så mycket, igår läste jag Bang, det gillar jag. Idag så läste jag Metro på spårvagnen, men det gillar jag inte. Metro alltså, tycker att det är alledles för kortfattat och de har ointresanta nyheter. Tycker jag iallafall. Såg på grammis galan igår, både Håkan Hellström och Hello Saferide fick priser, mina personliga favoriter, det blev jag väldigt glad det. Jjag blev mer besviken när EMD vann i kategorin årets låt. Så nu vet ni vad jag tycker.
Hej hopp!

Inga kommentarer: