onsdag 7 januari 2009

Glädje.

Hej där!
Just nu sitter jag och lyssnar på Miss Li, och jag kan inte annat än bli glad. Hon är så härlig och har så glada låtar. Annars så är jag trött för att skolan började idag, men visst vad gör man? Inte särskilt mycket, blickar framåt i mitt fall. Har börjat på "det andra könet" nu. Har inte kommit så långt ännu, men min förhopning är att den snart ska vara utläst. Just nu så verkar den bra iallafall. Var på stan idag och kollade på skor, hittade inga, för alla såg ungefär likadana ut och jag vill ha färg. Kanske inte färgglada skor iof, men färg. Jag gillar färg. Särskilt starka färger, kanske därför som jag överanvänder röda och gröna knästrumpor. Men nu ska jag lyssna på mitt absoluta favoritprogram på webradio pang prego, lyssna på dem för de är sjukt roliga och oerhört coola. Sen ska jag ta itu med första läxan för i år.
Peace.

Inga kommentarer: